اخبار سککوک

استفاده از فناوری‌های نوین برای شفافیت در تأمین منابع مالی

نماینده مردم آستارا در مجلس یازدهم گفت: سامانه‌های نوین تجاری مانند سککوک ابزارهایی هستند که به افزایش شفافیت و بهره‌وری در تامین مالی کمک خواهند کرد.

غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس یازدهم با تاکید بر ضرورت حرکت کشور به سمت شفافیت در درآمدها و هزینه‌ها، گفت: شفافیت مسئولیت‌پذیری را افزایش داده و مسئولان مجبور هستند تا براثر شفافیت در مقابل مسئولیتی که پذیرفتند، پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه با رعایت اصل شفافیت‌ مسئولان با مداقه و مطالعه بیشتری جزئیات اموری که بر دوش دارند را دنبال می‌کنند، افزود: مجلس یازدهم در زمینه شفافیت کار خواهد کرد تا آثار شفافی از خود به جای بگذارد و در این حوزه از تمام ظرفیت تمام نهادها، شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای شفافیت باید از تکنولوژی روز بهره جست، یادآور شد: سامانه‌های اطلاعاتی مبتنی بر آی‌تی و نرم‌افزارهای طراحی‌شده می‌تواند به شفافیت تبادلات مالی و نحوه تأمین منابع مالی کمک کند و به امید خدا در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

مرحبا گفت: سامانه‌های تامین مالی برخط مانند سککوک ابزارهایی هستند که به افزایش شفافیت و در نتیجه بهره‌وری در تامین منابع مالی کمک خواهند کرد و ضرورت دارد تا تبادلات مالی از این طریق انجام شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن