اخبار سککوک

پرداخت تسهیلات کرونایی در بانک ملی به صورت تمام الکترونیک

مدیرعامل بانک ملی از امکان اخذ تسهیلات کرونایی به صورت تمام الکترونیک در این بانک خبر داد.

به گزارش بانکداری ایرانی ،محمدرضا حسین‌زاده در مراسم رونمایی از نسخه الکترونیکی سفته و تسهیلات و اعتبارات دیجیتال اظهار داشت: یک سال پیش وزیر اقتصاد دستور دادند که تمام سرویس‌ها را در بانک ملی دیجیتالی کنیم و امروز خوشحالیم که به وعده خود عمل کردیم.

وی با بیان اینکه هدف بانک ملی در راستای سیاست‌های وزارت اقتصاد دیجیتالی کردن تمام خدمات بانکی از جمله اخذ تسهیلات است، افزود: در گذشته درخواست تسهیلات، احراز هویت، گواهی امضا، اسناد واریز و پرداخت اقساط هر کدام به دفعات و حتی در مکان‌های مختلف نیاز به حضور در بانک داشت و امروز تمام این موارد به صورت دیجیتالی انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های لازم برای گسترش خدمات دیجیتال به همه خدمات بانکی و اسناد تجاری فراهم است، گفت: تسهیلات و اعتبارات دیجیتال امروز رونمایی شد و در مرحله اول در خصوص تسهیلات کرونایی اجرایی می‌شود.

حسین‌زاده تاکید کرد که این برای اخذ این تسهیلات هیچ نیازی به مراجعه به شعب بانک‌ها وجود ندارد و الکترونیکی قابل دریافت است و سهام عدالت افراد وثیقه این تسهیلات می‌شود.

وی یادآور شد که اخذ الکترونیک این تسهیلات از طریق ابزارهایی چون سفته الکترونیک، اپلیکیشن نشان پرداخت و سامانه سککوک قابل انجام است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن