اخبار سککوک

در نشست استانی رونمایی از سککوک در همدان مطرح شد: سامانه ملی سککوک با بهره گیری از الگوهای تامین مالی زنجیره تامین، نیاز به نقدینگی تولید را کاهش می دهد

نشست آموزشی بهره برداری از سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) با حضور محمدرضا بادامی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، فرشاد كهياري مدیر تأمین منابع مالی و سرمایه‌گذاری سازمان صنايع كوچك و شهركهای صنعتی ایران و مسعود قرباني معاون صنايع كوچك شركت شهرك هاي صنعتي همدان و مديران عامل و مديران sme ها و مديران و روساي بانك ها و ادرات دولتي و دست اندرکاران سامانه کشوری سککوک، در شرکت شهرک های صنعتی استان همدان، برگزار شد.

محمدرضا بادامی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در این نشست با اشاره به ظرفیت های سامانه کشوری سککوک، گفت: سامانه سککوک در مباحث صنایع کوچک، تامین مواد اولیه و بازاریابی و فروش نقش بسیار مهمی دارد و در این بین وجود اعتماد به استفاده از پلتفرم های جدید -که در دنیا در حال شکل گیری است- به جای ابزارهای فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به طور مثال واحدهای صنعتی کوچک در تولید پلاستیک، مواد اولیه خود را از پتروشیمی تهیه میکنند و این گونه واحدها در بحث تامین مواد اولیه و همچنین بازاریابی مشکلاتی دارند که قطعا با ورودشان به سککوک، این مشکلات مرتفع خواهد شد. حضور این صنایع کوچک در سامانه سککوک جهت ادامه حیات کاری، بهبود فضای کسب و کار و فروش محصولشان الزامی است. امیدواریم با عضویت واحدهای صنعتی و فعالان اقتصادی شاهد بهبود فضای کسب و کار دراین استان باشیم.
فرشاد کهیاری در این نشست تاکید داشت حتی یک مورد نکول برات در این سامانه گزارش نشده است. از مزیت های عضویت در این سامانه سرعت عمل بالا در بحث تامین مالی زنجیره تامین می باشد که فقط کافیست تامین کنندگان مواد اولیه به این سامانه معرفی نمایید. همچنین این سامانه ملی با بهره گیری از الگوهای تامین مالی زنجیره تامین، نیاز به نقدینگی تولید را کاهش می دهد.
گفتنی است، دست اندرکاران سککوک در ابتدای این نشست به معرفی سامانه کشوری کسب و کار به کسب کار (سککوک) پرداختند و به سوالات حاضران در جلسه پاسخ دادند و همچنین فرایند عضویت روی سامانه به طور کامل توضیح داده شد و عضویت یکی از کسب و کارهای حاضر در جلسه در سامانه سککوک صورت پذیرفت.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن