اخبار سککوک

سامانه سککوک راهی برای رشد کسب و کارها

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: سککوک سامانه‌ای مفید برای رشد و رونق کسب و کارها است.

فریال مستوفی عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با اشاره به نقش سامانه های کسب و کار در رشد اقتصاد، گفت: سامانه‌های کسب و کار ایده‌ای جدید هستند که نیاز به حمایت دارند. این سامانه‌ها برای تسهیل در داد و ستد و گسترش تجارت در فضای آنلاین ایجاد شده‌اند.

وی بیان کرد: نکته مهم این است که در دنیای کنونی نیاز است تا اقتصاد و اشتغال را توسعه داد که کسب و کار‌ها در دنیا بزرگترین عامل توسعه اقتصادی و اشتغال برای کشور‌ها به حساب می‌آیند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه هر کسب و کار به پشتوانه دانش، تجربه، تخصص و سرمایه‌های انسانی و مالی کارآفرینان بوجود می‌آید، گفت: یکی از سامانه‌های مهم کسب و کار در کشور، سامانه سککوک است که مدتی است در بازار رونق گرفته است.

به گفته این فعال اقتصادی با ایجاد یک کسب و کار نه تنها هزینه‌ها حفظ می‌شود بلکه می‌توان مشتریان را جذب کرد که کارایی بالایی در رونق کار دارند. این نکته قابل ذکر است که حفظ کسب و کار با انتقال آن به دیگری نه تنها کمک به تداوم فرصت‌های شغلی در فضای کسب و کار کشور می‌کند بلکه نشانگر تعهد مالک کسب وکار نسبت به مشتریان و حتی پاسداشت سرمایه‌های ملی و منابع کشور است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران گفت: سامانه های کسب و کار از این نظر مفید هستند که مالکین به راحتی می توانند کالاهای خود را به فروش برسانند. باید محیطی فراهم شود تا کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار دارند به کمک دانش تخصصی کارآفرینی و مشاوره تخصصی بصورت کاملا اقتصادی در کمترین زمان صاحب کسب و کاری آماده شوند.

مستوفی با تاکید بر اینکه باید بهترین و اقتصادی‌ترین شرایط برای سامانه‌های کسب و کار فراهم شود، گفت: سامانه های کسب و کار راهی است تا بتوان به صورت پله‌ای رشد کرد و به کسب و کار رونق داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن