اخبار سککوک

جهش تولید نتیجه حمایت از سامانه‌های کسب و کار

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: سامانه‌های کسب و کاری مانند سککوک در صورتی که حمایت لازم از آنها انجام شود می‌توانند اثری مثبت در رشد اقتصادی و جهش تولید داشته باشند.

لطف‌الله سعیدی عضو اتاق تهران درباره نقش سامانه‌های کسب و کار در رونق اقتصادی گفت: سامانه‌های کسب و کار نقش بسزایی هم در رونق اقتصادی و هم در جهش تولید دارند.

وی ادامه داد: در کشورهای پیشرو دنیا حمایت خوبی از این سامانه‌ها می‌شود اما در کشور ما حمایت لازم تاکنون انجام نشده و این در حالی است که این دسته از کسب و کارها نیاز به حمایت دارند تا بتوانند موفق عمل کنند.

این عضو اتاق تهران با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای تولیدکنندگان به وجود آورده است گفت: در این شرایط تولیدکنندگان برای ادامه حیات و رشد کسب و کارشان بیش از هر زمان دیگری به نقدینگی نیاز دارند.

وی با اشاره به فعالیت سامانه سککوک در تامین مالی زنجیره تولید گفت: این شکل از تامین مالی که موجب تزریق منابع در محل مصرف می‌شود، بهینه‌ترین شکل اعطای تسهیلات است که می‌تواند به رونق تولید بیانجامد.

سعیدی تصریح کرد: یکی از قابلیت‌های خوب سامانه سککوک امکان استفاده تمامی مشاغل از این سامانه با توجه به تنوع خدمات ارائه شده توسط آن است که می‌تواند دربرگیری خوبی را در میان فعالان اقتصادی ایجاد کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن