اخبار سککوک

عرضه بدون واسطه محصولات تولیدکنندگان در سامانه سککوک

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: صاحبان بنگاه‌های تولیدی و خدماتی می‌توانند با عضویت در سامانه سککوک، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند که در بخش معدن کاربرد بالایی دارد.

محمدرضا بهرامن با اشاره به فعالیت سامانه کسب و کار سککوک بیان کرد: باید از این کسب و کار نوپا حمایت کرد تا در این زمینه تقویت شویم، چراکه این دسته از سامانه‌ها برای دستیابی به مواد اولیه بسیار مفید و کاربردی است.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تشریح کرد: طراحی این سامانه‌ها مزایای زیادی دارد و اگر بتوان به آن توجه بیشتری کرد بسیار مفید خواهد بود چرا که خریداران و فروشندگان به راحتی به یکدیگر دسترسی دارند و این از مزایای آن به حساب می‌آید.

بهرامن ادامه داد: برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های زنجیره‌های تأمین با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر، هماهنگ‌سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا و ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه‌ها از دیگر مزایای این سامانه به شمار می‌رود.

وی افزود: علاوه بر این فراهم کردن مجموعه ای از راه‌حل‌های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ‌سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه‌ها به شمار می‌رود.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران تشریح کرد: این نکته قابل ذکر است که ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت‌دار برای انجام معاملات تجاری در این سامانه وجود دارد و امکان تخصیص ویترین اختصاصی به هر کسب و کار به منظور عرضه کالا و خدمات خود بدون محدودیت به سایر اعضا و مصرف کنندگان عمومی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن