اخبار سککوک

سککوک بنگاه‌های اقتصادی را به هم وصل می‌کند

یوسف باپیری گفت: در جامعه کنونی نیاز است تا با مشتریان و شرکای تجاری از جمله دولت‌ها، سرمایه‌گذاران و سایر مقامات همکاری کرد تا از طریق زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری های فن‌آوری به انعطاف پذیری اقتصادی و زیست محیطی دست یابیم.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق در خصوص سرمایه‌گذاری در سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک، بیان کرد: سرمایه‌گذاری در سامانه های کسب و کار نوپا مانند سککوک می‌تواند راهی برای افزایش درآمد باشد و در این شرایط مسیرهای شغلی زیادی ایجاد خواهد شد.

باپیری ادامه داد: سامانه‌های کسب و کار می تواند راهی برای حمایت از مسیرهای شغلی برای فعالیت هر چه بیشترمتخصصان فنی نیز باشند. سیستم مدیریت مشاغل از جمله سامانه‌های کسب و کار باید طوری طراحی شود تا با بهبود عملکرد، مسیر را برای افرایش هماهنگی سیستم‌های تجاری تسهیل کند.

وی گفت: راه‌اندازی سامانه‌های کسب و کار باعث می‌شود که متخصصان بتوانند درآن به راحتی فعالیت کنند و با خلاقیت، شهود و توانایی فنی خود به رونق اقتصادی کمک کنند.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و  عراق گفت: در حال حاضر باید بتوانیم دامنه ارتباطات بنگاه‌های اقتصادی را افزایش دهیم که این سامانه‌ها بدین منظور طراحی شده‌اند.

عضو هیات مدیره اتاق مشترک ایران و عراق  در پایان خاطرنشان کرد: سامانه های کسب و کار نقش زیادی در رونق اقتصادی خواهند داشت اما باید از آن حمایت کرد که ،متاسفانه در ایران این حمایت به خوبی انجام نمی‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن