اخبار سککوک

سککوک؛ راه تجارت مدرن در صنعت پلاستیک و پلیمر

عضو انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر گفت: سامانه سککوک راهی برای انجام تجارت مدرن در صنایع مختلف از جمله صنعت پلاستیک و پلیمر است.

عباس علی متوسلیان اظهار داشت: سامانه‌های کسب و کار نقش زیادی در کارکرد تمام صنایع دارند و به کمک این دسته از سامانه‌ها، فروشندگان و خریداران به یکدیگر راحت‌تر دسترسی پیدا می‌کنند و کار خیلی سریع‌تر پیش خواهد رفت. 

وی بیان کرد: امروز در دورانی هستیم که نیاز است کارها سریع‌تر و با هزینه کمتر انجام شود که به کمک سامانه‌های کسب و کار این کار بهتر انجام خواهد شد. 

متوسلیان تاکید کرد: باید بتوان از تکنولوژی جدید استفاده کرد و مطابق با تکنولوژی روز دنیا پیشرفت کرد، اگر بخواهیم همانند گذشته کارها را پیش ببریم قطعا به تکنولوژی روز دنیا نخواهیم رسید. 

عضو انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ادامه داد: یکی از این تکنولوژی‌ها، راه‌اندازی سامانه‌هایی است که به روش مدرن کارها را پیش می‌برد و به کمک آن می توان تجارت را تسهیل کرد. 

وی درباره فعالیت سامانه‌های کسب و کار، گفت: سامانه‌های جدید مانند سامانه سککوک در شبکه بانکی توانسته‌اند شفافیت اقتصادی را دوچندان کنند که این کار به رونق اقتصادی کمک زیادی می‌کند.

عضو  انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر افزود: در حوزه صنعت پلاستیک و پلیمر نیاز است که تا خریداران و فروشندگان به یکدیگر به خوبی دسترسی داشته باشند. در شرایط فعلی و تحریم‌ها باید بتوانیم به فعالیت‌های داخلی بیشتر توجه کنیم و نیاز است مسیرهای مالی در این راستا پیشرفته‌‌تر برنامه‌ریزی شوند. 

متوسلیان با اشاره به اینکه سامانه‌های کسب و کار نقش زیادی در رونق اقتصادی دارند، گفت: سامانه‌های کسب و کار چون سککوک کمک می‌کنند تا به روش مدرن تجارت کنیم و از دادوستدهای قدیمی فاصله بگیریم. بنابراین در شرایط فعلی نیاز است تا به این دسته از کسب و کارها اهمیت ویژه‌ای داده شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن