اخبار سککوک

سککوک؛ حمایت از کالای ایرانی و شفاف‌سازی اقتصادی

مسعود رضایی، عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه سامانه سککوک می‌تواند نقش مؤثری در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد، گفت: راه‌اندازی و اجرای این سامانه علاوه بر حمایت از کالای ایرانی باعث شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد.

مسعود رضایی با مثبت ارزیابی کردن راه‌اندازی سامانه سککوک در کشور، گفت: این سامانه نیازمند نگاه ویژه متولیان در این عرصه است تا حرکت این سامانه در چارچوب قوانین به شکل درست و بهبود یافته‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای این سامانه باید به گونه‌ای باشد تا خلاهای موجود در آن رفع شود و شاهد راه‌اندازی یک سامانه بی‌عیب و نقص در حوزه اقتصادی باشیم چراکه در حال حاضر حوزه اقتصاد کشور به شدت نیازمند داشتن چنین فضای کسب و کاری است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: بدون شک لازم است از توان فناوری در راستای بهبود کسب و کار بهره برد، زیرا درحال حاضر فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار نیاز به یک زمینه جدید برای فعالیت‌های اقتصادی دارند که بی‌توجهی به آن می‌تواند باعث از بین رفتن فرصت‌ها در کشور شود.

وی یادآور شد: واقعیت آن است که سامانه سککوک می‌تواند نقش مؤثری در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد موضوعی که در حال حاضر کشور به آن نیازمند است و لذا لازم است بیش از گذشته به آن توجه کند.

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: راه اندازی و اجرای سامانه سککوک علاوه بر حمایت از کالای ایرانی باعث شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی خواهد شد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن