اخبار سککوک

حضور گروه توسن در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال حضور خواهد داشت. این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار گروه توسن، آرش بابایی، مدیرعامل شرکت توسن و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، در تاک‌ها و مالتی‌تاک‌ها این همایش حضور  داشتند.

هدف اصلی تنظیم‌گر

بنیان‌گذار گروه توسن با اشاره به حوزه تنظیم‌گری در فناوری‌های دیجیتال و چالش‌های آن گفت: متاسفانه تمام تنظیم‌گرهای ما بدون توجه به اهداف بالادستی، فقط تنظیم‌گری می‌کنند. اما در عصر دیجیتال، تنظیم‌گر متناسب با اهداف کلانی که برای اقتصاد یا مدل‌های توسعه وجود دارد، سعی می‌کند خودش را تطبیق داده و متناسب با نوآوری‌هایی اثبات شده، مقررات را به روز کند.

ولی‌اله فاطمی در همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، بیان کرد: استراتژی‌ها و مزایای مشارکت در فضای دیجیتال برای همگان کاملا مشخص است اما آیا در بیرون از این همایش هم امکان پذیر است؟ آیا تنظیم‌گر به یک نوآور، اجازه ورود در محیط کسب و کار را می‌دهد؟ آیا یک نوآور دائما ترس از به وجود آمدن چالشی جدید ندارد؟ انتظار ما از یک تنظیم‌گر هوشمند چیست؟

همچنبن برنامه‌های تاک و کارگاه‌های ارائه محصول دیگری نیز از جمله با حضور مدیران مجموعه‌ها با عنوان‌های:

ولی‌الله فاطمی (بنیان گذار گروه توسن) با موضوع تنظیم‌گر در تراز جهانی

محمد مظاهری (مدیرعامل شرکت توسن تکنو) با موضوع فرصت‌های اقتصاد دیجیتال در فروشگاه

آرش بابایی (مدیرعامل شرکت توسن) با موضوع بانکداری پلتفرمی

صالح نوریان (مدیرعامل شرکت نوآوران توسن) با موضوع توسعه نوآوری و داده‌های عمومی

امیر مهرانی (مدیرعامل شرکت همرو) با موضوع شکل دهی فرهنگ سازمانی با قدرت آسیب پذیری

و همکاران دیگر در بخش‌های دیگر در دو روز این رویداد برگزار می‌شوند.

همچنین غرفه‌ی گروه توسن نیز در این همایش مورد توجه همکاران و شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت. این عرفه با هدف ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان بخش جنبی این همایش را به خود اختصاص می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن