اخبار سککوک

تسهيل مسیر توليدات ملي با اجرای سامانه سككوك

عضو فراكسيون شفافيت مالي مجلس سامانه سككوك را موثر در تسهيل مسیر افزایش توليدات ملي دانست.

همايون هاشمي با مثبت ارزيابي كردن راه‌اندازي سامانه سككوك گفت: واقعيت آن است كه سامانه‌هايي كه باعث شفافيت‌هاي مالي بيشتري مي‌شود به توليد بیشتر نیز كمك خواهند كرد و بين اين دو رابطه مستقيمي وجود دارد.
وي تاکید کرد: سامانه سككوك به مكانيزم معاملات و كسب و كار رونق بيشتري مي‌دهد و فعاليت‌هاي اقتصادي را در بخش‌هاي مختلف تسهيل خواهد كرد.
اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين سامانه در واقع يك اكوسيستم پويا و فعال است كه اكنون در حال رشد و شكوفايي است و ما بايد آن را به فال نيك گرفته تا شاهد پيشرفت آن در عرصه توليد باشيم.
عضو فراكسيون شفافيت مالي مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بدون شك این سامانه می‌تواند در بحث تامین مالی و زنجیره تامین راهگشا باشد و اين امر موضوعي است كه همواره مورد توجه سازندگان آن قرار گرفته است.
نماينده مردم مياندوآب، شاهين دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي گفت: بر اساس آخرين اطلاعاتي كه به دست ما رسيده گويا اين سامانه چند سالي است كه قرار بود راه‌اندازي شود که خوشبختانه اکنون در بخش تامین مالی زنجیره تولید به کار گرفته شده و ثمرات آن در حوزه اقتصاد بسيار موثر خواهد بود.
هاشمي تصريح كرد: اين سامانه می‌تواند به بنگاه‌های کوچک و بنگاه‌هایی که می‌خواهند ادامه حیات داده و كار توليد را ادامه دهند، کمک کرده و مشکلات آنان را برطرف کند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن