نخستین همایش بین المللی بازاریابی نوین بین المللی با رویکرد دیجیتالی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد
نخستین همایش بین المللی بازاریابی نوین بین المللی با رویکرد دیجیتالی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد
اولین همایش بازاریابی نوین با رویکرد بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹ صبح در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما و در سالن خواجه نصیر به میزبانی شرکت ماهانپرداز برگزار گردید. حدوداً ۱۵ شرکت اسپانسر مادی این همایش بودند. بعد از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، مجری، آقای محمدرضا عسگریان خیلی کوتاه و سریع توضیحاتی راجع به همایش و سخنوران دادند و ساعت ۱۰:۴۵ آقای دکتر سلیمانی معاون محترم سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص B2B و بازاریابی دیجیتال و سامانه سککوک، تفاهمنامه بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت توسعه تجارت الکترونیک نگین توسن توضیحات بسیار کامل و دقیق ارائه نمودند. بعد از کمی استراحت در ساعت ۱۳:۰۵ دکتر مایکللیاندر، برنده جایزه جهانی بازاریابی سال ۲۰۱۷ و برترین سخنران گورو ، حدوداً ۲ ساعت در رابطه با بازاریابی دیجیتالی در دنیا صحبتهای بسیار خوب علمی، عالی، باطراوت و شادی و هیجان، بیان نمودند.