اخبار سککوک

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: سککوک بانک ملی را به اوج می رساند.

بهره برداری از سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) در شعب بانک ملی استان خراسان رضوی با حضور مدیران ارشد و مدیران شعب بانک ملی استان خراستان رضوی و همچنین دست اندرکاران سامانه ملی سککوک، آغاز شد.

در نشستی که در مرکز آموزش بانک ملی ایران در روز چهارشنبه مورخ ٢٢ خرداد ماه به منظور معرفی سامانه کشوری سککوک صورت گرفت، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با اشاره به لزوم تلاش مضاعف در دوره جدید و پذیرش تغییر در روش و تفکر، گفت: سامانه ای که امروز معرفی می شود یک اکوسیستم زنده است و هر روز در حال رشد و شکوفایی است و هر روز نکات جدیدی را می توان از آن آموخت و به کار برد و خواهشی که می توانم بکنم این است که به آن اعتماد کنید چرا که اعتقاد کامل دارم که این محصول، حتما بانک ملی را به اوج می رساند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه گفت: در سال گذشته به همراه جناب باقری مدیر عامل سککوک، بیش از ٩٠٠ جلسه با گروه های مختلفی شامل نمایندگان مجلس، وزرا، کمیته تامین مالی و هسته اندیشه ورزی در وزارت اقتصاد و بسیاری از مسئولین در جهت معرفی این سامانه انجام دادیم و ساعت ها وقت صرف شد برای معرفی این سامانه و در آخرین جلسه ای که با دکتر دژپسند وزیر اقتصاد داشتیم، ایشان با توجه به شناخت قبلی نسبت به سامانه کشوری سککوک، با دقتی مثال زدنی تمام مباحث را دنبال کردند و گفت و گوی بسیار راهگشایی با ایشان داشتیم که این اتفاق نشان از اهمیت این سامانه در نزد مدیران و مسئولین عالی رتبه کشور دارد.

سککوک شیوه و تفکری جدید در بانک ملی ایران
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در ادامه با تاکید بر اهمیت این سامانه کشوری، افزود: ما بسیار خوشحالیم که وارد مقوله ای شدیم که مورد توجه مسئولین نظام است و فکر می کنند که این سامانه می تواند در بحث تامین مالی و زنجیره تامین راهگشا باشد. ما سالها بر این موضوع تمرکز داشتیم و بنگاه های کوچک و بنگاه هایی که پرداخت های ریز دارند و می خواهند محیط تولیدشان را مکانیزه کنند و ادامه حیات بدهند، این سامانه می تواند مشکلات آنان را مرتفع کند.
خاتونی در ادامه با اشاره به فعالیت های بانک ملی گفت: بانک ملی فعالیت های زیادی دارد و کسب و کارهای بسیاری را در پوشش خود دارد و ما می بایست این کسب و کارها را بیمه، بازنگری و اصلاح کنیم. سامانه کشوری سککوک جزو سامانه هایی است که بسیاری از فعالیت های حوزه مالی و اعتباری، از کوچک تا بزرگ در آن قابل انجام و جابجایی است و شما می توانید به راحتی تامین مالی گروه ها و کسب و کارهایی که به شما مراجعه می کنند را با یک روش و تفکر جدید انجام دهید.

شفافیت گام موفقیت در سامانه کشوری سککوک
در حال حاضر ما در بانک ملی تسهیلات را در اختیار کسب و کارها قرار می دهیم تا به طور مثال برای خرید مواد اولیه استفاده کنند، اما اطمینان از مصرف ما در این بخش به طور کامل امکان پذیر نیست و نمی توان اطمینان داشت که این اتفاق در همان مورد حادث شده باشد. در سامانه ملی سککوک این زنجیره کاملا مورد رویت شماست و شما دقیقا می دانید که تسهیلاتی که اعطا کرده اید در چه نقطه ای مصرف شده است و همه چیز در این زنجیره شفاف است و همین شفافیت در این سامانه موجب شده است که مسئولین توجه ویژه ای به این سامانه داشته باشند و این شمایید که با اعتماد به این سامانه (سککوک) موجب موفقیت در بانک ملی و پیشرفت اقتصادی خواهید بود.
در ادامه این نشست نیز فردوس باقری مدیر عامل سککوک به معرفی این سامانه پرداخت و به سوالات حضار در خصوص ابعاد مختلف و چگونگی فعالیت در این اکوسیستم، پاسخ داد.
گفتنی است این نشست با حضور حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، رضا مظفری معاون اداره کل آموزش بانک ملی ایران، مدیران ارشد، کارشناسان حوزه اعتباری بانک و همچنین مدیران شعب بانک ملی (استان خراسان رضوی) برگزار شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن