اخبار سککوک

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس: اعتماد به پلتفرم‌های نوین تامین مالی به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اعتماد به پلتفرم‌های نوین تامین مالی به کاهش هزینه‌ها می‌انجامد، گفت: شبکه بانکی در کشور ما باید به سمت برخورداری از سامانه‌های نوین که در بستر وب فعالیت می‌کنند حرکت کند.

هادی قوامی با تاکید بر اینکه اعتماد به سامانه‌ها و پلتفرم‌های جدید تامین مالی مانند سککوک می‌تواند به کاهش هزینه‌ها بینجامد،گفت:

باید بستری فراهم شود تا حلقه مفقوده تامین منابع مالی تولید به واسطه این سامانه‌های جدید شکل بگیرد. هادی قوامی

 

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تجربه کشورهای موفق در حوزه استفاده از تکنولوژی در حوزه بانکی، افزود: شبکه بانکی در کشور ما نیز باید به سمت برخورداری از سامانه‌های نوین که در بستر وب فعالیت می‌کنند، حرکت کند. قوامی با بیان اینکه سامانه‌های جدید در شبکه بانکی توانسته‌اند شفافیت اقتصادی را دو چندان کنند، تصریح کرد: از مهم‌ترین مزایای تکنولوژی‌های جدید در قالب سامانه‌های تحت وب همچون سامانه سککوک، تولید داده‌های قابل اعتماد و تسهیل‌گری ارتباط بازرگانان است. این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در شرایط فعلی باید به سمت نوآوری‌های جدید در تامین مالی با حمایت بانک مرکزی و سایر دستگاه‌ها حرکت کنیم. وی با تاکید بر اینکه تامین منابع مالی بخش تولید در جامعه باید اولویت شبکه بانکی باشد، تصریح کرد: اینکه پلتفرمی بتواند این تسهیل‌گری را انجام دهد به طور حتم مورد حمایت است.

منبع : سککوک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن