اخبار سککوک

ضرورت حضور تمامی مشاغل در سامانه‌های کسب و کار

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات گفت: سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک ارتباط فعالان اقتصادی را میسر کرده و فعالیت‌ها را تسریع می‌کنند و ضروری است که تمامی مشاغل در این سامانه‌ها حضور یابند.

به گزارش بانکداری ایرانی ، محمد آزاد گفت: جهان امروز با ارتباطات وسیع میان افراد شناخته می‌شود. بخش قابل توجهی از زندگی ما توسط همین روابط اجتماعی تعیین می‌شوند و هرچه کیفیت این روابط بالاتر باشد، سطح زندگی و به تبع آن حوزه کسب و کار نیز ارتقا خواهد یافت.

وی ادامه داد: در زمانه حاضر، تصور ارتباط میان انسان‌ها بدون ابزار‌های ارتباطی جدید و فناوری‌های دیجیتال امکان پذیر نیست. شبکه اجتماعی یا فضای مجازی کارآفرینان شامل شبکه خصوصی، شبکه شغلی، شبکه تجربه، شبکه حرفه‌ای، شبکه بازار و سامانه های کسب و کار است که بیشترین بار عاملی را شبکه تجربه و کمترین بار عاملی را شبکه خصوصی دارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات افزود: یکی از کارکرد‌های اساسی فضای مجازی، اطلاع رسانی از تحولات و وقایعی است که در محیط اجتماعی واقع می شوند.همچنین ایجاد شغل و کسب و کار است که سامانه های کسب و کار برای این منظور راه‌اندازی شده‌اند.

آزاد تشریح کرد: پیشرفت بهت انگیز وسایل ارتباط جمعی در قرن حاضر، جهان را به دهکده کوچکی تبدیل کرده که انسان ها امکان اطلاع‌یابی از همه وقایع و حوادث جهان را به طور سریع و جامع دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تشریح کرد: به کمک سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک می‌توان ارتباطات را افزایش داد و به کمک آن فعالیت را افزایش داد. در جامعه کنونی نیاز است تا ارتباطات به صورت مدرن و الکترونیکی انجام شود که سامانه‌های کسب و کار بدین منظور راه‌اندازی شده‌اند.

آزاد در پایان افزود: این نکته قابل ذکر است که سامانه های کسب و کار برای ادامه فعالیت نیاز به حمایت دارند تا بتوان در آن به خوبی فعالیت کرد و کار را ارتقا داد. به مرور زمان تمام صنوف نیاز دارند برای ارتقا کار در این سامانه ها عضو شوند تا از مابقی مشاغل عقب نمانند.

 

منبع
بانکداری ایرانی
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن