اخبار سککوک

جامعه باید پذیرای سامانه‌های کسب و کار شود

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: با توجه به ظرفیت بالای سامانه‌های کسب و کار جامعه باید پذیرش چنین سیستم‌هایی در جامعه بیشتر شود.

صالحی عضو اتاق تهران گفت: به دلیل شیوع کرونا و فاصله گرفتن از کسب و کارهای عادی، تقاضا برای استفاده از کسب و کارهایی متفاوت از گذشته افزایش پیدا کرده است؛ سامانه‌هایی که به وضوح نشان از نقش پررنگ آی تی نسبت به گذشته دارد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش توان سامانه‌های کسب و کار مثل سككوك تشریح کرد: در حال حاضر شاهد رونق خوب این نوع از کسب و کارها و ظرفیت بالای جوان‌های کشورمان در این حوزه هستیم از این رو باید جایگاه پذیرش چنین سیستمی در جامعه بیشتر شود که در شرایط فعلی کشور این اتفاق افتاده است؛ همچنین مستلزم ایده‌های خلاقانه جدید هستیم؛ رویکردی که با ادامه یافتن آن حتی در آینده ممکن است ما را به سمت کسب و کارهایی که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم بکشاند.

صالحی افزود: ما ظرفیت‌های ناشکفته بسیاری داریم که با ایده‌‌ و خلاقیت‌هایی جدید که ممکن است برگرفته از الگوهای دنیا باشند در مواجه با شوک‌هایی مانند بحران کرونا به شکوفایی رسیده و خود را نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: در این بین ما باید ظرفیت شبکه‌های اجتماعی را شناخته و آن را افزایش دهیم تا به شکل‌گیری کسب و کارهای جدید و در نهایت استارت آپ‌های تازه منجر شود، همچنین کسب و کارهای قدیمی باید با تغییر شکل آغوش خود را به روی چنین فناوری‌هایی باز کنند.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر ما به سمت نشان دادن اوج خلاقیت‌مان در حال حرکت هستیم از این رو باید سامانه‌های خوشنام مانند سككوك و آنهایی که دارای پیشینه هویت هستند را پیدا کنیم تا در کنار رشد زیرساخت آی تی که فضایی بزرگ است رشد کرده و زمینه را برای فعالیت کسب وکارهای جدید مهیا کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن