اخبار سککوک

زنجیره تامین اعتبار ضامن موفقیت طرح کارت اعتباری است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: تسهیلات جدید در قالب کارت اعتباری در زنجیره تامین اعتبار قرار می‌گیرد که این مسئله می‌تواند برخلاف موارد قبلی ضامن موفقیت این طرح باشد.

به گزارش اخبار بازار ایران، خلیل بهروزی فرد ادامه داد: از این رو چاپ پول دیگر صورت نمی‌گیرد و تماما به صورت الکترونیکی انجام می‌شود اکنون کشور ما نیز با مشکل کاهش ارزش پول ملی روبه رو است و نباید چاپ پول بیش از حد صورت بگیرد و باید از چاپ پول اجتناب شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از این رو رفتن به سمت اعتبار آن هم از طریق کارت اعتباری یک حرکت نوع و پسندیده‌ای است، زیرا در گذشته هم تهاتر کالا به کالا وجود داشته است، اما با آمدن پول این مسئله به فراموشی سپرده شد، اما اکنون دنیا دوباره به سمت داد و ستد می‌رود.

بهروزی فر تصریح کرد: کشور ما نیز باید به این سمت برود که اقدام اولیه آن همین تخصیص کارت‌های اعتباری به مردم است، زیرا اعتبار از پول بهتر است هم باعث می‌شود کار پیش برود و هم باعث افزایش نقدینگی نمی‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط مردم امروز سخت است این کارت‌های اعتباری می‌تواند کمک کند کالای مورد نظر خودشان را تهیه کنند از این رو برخی از بانک‌ها هستند که از طریق همین کارت اعتباری تسهیلات را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه باید کمتر به سمت پول نقد رفت، گفت: بنده فکر می‌کنم که این اقدام یک کار ارزشمندی است، زیرا دولت‌ها تسهیلاتی را برای مردم و تولید در نظر می‌گرفتند، اما به آن هدف خاص خودش نمی‌رسید، ولی اکنون از طریق زنجیره تامین اعتبار آن اعتبار به هدف مورد نظر می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن