اخبار سککوک

رفع مشکل تامین مواد اولیه معدن‌داران از طریق سامانه سککوک

مدیرعامل سابق ایمیدرو بيان كرد: اكنون معدن داران و خريداران مشكلاتی در حوزه خريد و فروش و دسترسی به مواد اوليه دارند كه به كمک چنين سامانه‌هايی مشكلات آنها رفع خواهد شد.

مهدي كرباسيان با تاکید بر اینکه برای کامل کردن زنجیره فولاد باید به بحث اکتشاف پرداخت، گفت: اكتشافات در حوزه معدن با ٥٠ هزار مترمكعب شروع شده و اکنون به ٢٨٠ هزار متر مكعب رسيده است، این اکتشافات و معاملات نیاز به دسترسی‌های مدرن دارد، همانطور که در اوج تحريم اين اكتشافات با بالگرد فرانسوي انجام شد که نشان از پیشرفت دارد.

مدیرعامل سابق ایمیدرو گفت: سامانه‌های كسب و كار اكنون جزو شركت‌هاي نوپا و ناشناخته هستند، از اين رو بسياری از افراد از وجود چنين سامانه‌هايی خبر ندارند.

کرباسیان تاکید کرد: سامانه‌های کسب و کار نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر دارند که اکنون به خوبی مورد حمایت قرار نگرفته و شناخته شده نیست. یکی از بهترین موارد کاربردی این سامانه‌ها فعالیت در معادن است که می‌توانند در آنجا معاملات را تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه تمام صنایع می‌توانند از سامانه کسب و کار سککوک استفاده کنند، افزود: کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط شامل صنایع، صنوف، بازرگانان و تعاونی‌ها با دربرگیری ویژه کسب و کارهای خانگی و همه تامین‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و کسب و کارهای مرتبط با آنها می‌توانند عضو سامانه سککوک شوند.

کرباسیان افزود: مطلب دیگر در خصوص جذب سرمایه‌گذار در این موضوعات است چرا که اين حوزه جزو جذاب‌ترين حوزه‌ها براي سرمايه‌گذاران خارجي است. ايرانيان خارج از كشور به شدت عاشق ايران هستند و تمايل دارند در ايران سرمايه‌گذاری كنند از این رو باید به این بخش نیز توجه کرد.

وی در پایان گفت: سامانه‌های کسب و کار مانند سککوک برای پیشرفت کار طراحی شده‌اند که باید مورد حمایت بیشتر قرار گیرند، علاوه بر این نیاز است که معدن‌داران و خریداران و فروشندگان در این مورد اطلاعات بیشتری داشته باشند تا این سامانه‌ها هم تقویت شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن